reklama

Nový článok 3. newtonov zákon

Nakoľko ma už niektorý poznáte ako rebela Zákona Zachovania energie, nedá mi aby som neupozornil na nelogickosť 3. Newtonovho zákona. Issac Newton, je možné aby sa tento  anglický fyzik, matematik, filozof a zakladaťeľ modernej fyziky mýlil? Posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2494)

Nie som sám kto upozorňuje na tento nelogický nezmysel. Pri fyzike rozhoduje experiment a ten stačí reálne predpokladať.

Ak bude parný rušeň tlačiť maximálnou silou na betónový pilier a nepohne sa, podľa 3. Newtonovho zákona je to preto, lebo proti rušňu pôsobí rovnaká sila , ale opačne orientovaná (reakčná sila). Ak to zoberiem z hľadiska energie, tak by ma zaujímalo odkiaľ zoberie energiu betónový pilier, aby mohol pôsobiť reakčnou silou. U parného rušňa prítomnosť energie dokážem, ale u beton. piliera?

Róbert Bukovan

Róbert Bukovan

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný smrteľník technického zamerania, mám rád adrenalín a lietanie v ekejkoľvek podobe, okrem nášľapnej míny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu